Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ !

Για να μη λέτε ότι είμαι μόνο μια αντιπαθής κουτσομπόλα και ότι έξω από κουτσομπολιά και κακίες, άλλο τίποτα δεν ξέρω, σας δίνω μια πληροφορία, που μάλλον θα σας φανεί χρήσιμη. Διαβάστε.

Πήγα τις προάλλες στην τράπεζά μου για να πληρώσω το λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας. Ως καλή πελάτισσα στις ψαροταβέρνες, κάνω συχνή χρήση της κάρτας γιατί από μετρητά… Το σύνολο του ποσού που χρωστούσα ήταν 350 ευρώ. Τα πλήρωσα όλα. Φεύγοντας όμως κάτι μέσα μου (προφανώς η γατίσια μου διαίσθηση) με σταμάτησε. Γυρνάω λοιπόν και ρωτάω τον ομορφούλη στο γκισέ. «Δε μου λες καλέ μου, αν δεν σου είχα ξοφλήσει όλο το ποσό, αλλά σου είχα δώσει τα 300 ευρώ, για ποιο ποσό θα πλήρωνα τόκο στο επόμενο εκκαθαριστικό; Για 50 ευρώ;», «Όχι» μου λέει. «Θα πληρώνατε τόκο επί των 350 ευρώ». Έμεινα με την ουρά στον αέρα από την έκπληξη. «Ναι αλλά γιατί;» πήγα να νιαουρίσω. «Το λέει το συμβόλαιο της κάρτας που έχετε υπογράψει» μου λέει. Μετά από αυτό, αποφάσισα κατά πρώτον να προσέχω που βάζω την υπογραφή μου και κατά δεύτερον να χρησιμοποιώ μετά μανίας την κάρτα μου, αλλά μόνον όταν είμαι βέβαιη ότι θα μπορώ να ξεπληρώνω μια κι έξω όσα οφείλω.

Αυτά προς γνώσιν και συμμόρφωσιν.

Έφυγα από την τράπεζα κουνώντας πέρα δώθε την ουρά μου, με μια φούρκα άλλο πράμα.
Κι ήταν και νόστιμος ο άτιμος…


gatapetalomeni@gmail.com