Σάββατο 10 Απριλίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Φίλοι και φίλες,

Χθες έλαβα ένα μήνυμα από κάποιον γάτο, που μου ζήτησε να μην δημοσιεύσω το όνομά του και να αρκεστώ στην αναφορά των σημείων που έθιγε. Σεβόμενη την επιθυμία του σας μεταφέρω το γράμμα του αυτολεξεί.

«Πεταλωμένη γάτα μας,

Σε ευχαριστούμε για τη διασκέδαση που μας προσφέρεις, διακωμωδώντας με τον καλύτερο τρόπο και με ευρηματικότητα, γεγονότα που συμβαίνουν σε αυτόν τον αλλοπρόσαλλο και μουντό χώρο, που εργαζόμαστε. Τόσο εγώ όσο και άλλοι γάτοι και γάτες, κάνουμε πολύ κέφι να ψαχνόμαστε για να ερμηνεύσουμε μερικές φορές όσα λες. Συνέχισε έτσι και θα έχεις πάντοτε κοινό που θα νιαουρίζει χαρούμενα διαβάζοντάς σε.

Με εκτίμηση …».

Φίλε μου πρέπει να σου πω ότι ως γάτα είμαι πολύ ευαίσθητο πλάσμα και επειδή δεν είμαι επαγγελματίας ρεπόρτερ (ή μπας και τόχω και δεν το ΄ξερα), συγκινήθηκα και ενθαρρύνθηκα από τα λόγια σου. Σε ευχαριστώ πολύ. Και παίρνοντας την ευκαιρία, να πω ότι ευχαριστώ όλους και όλες σας για τα ραβασάκια με τις πληροφορίες που μου στέλνετε και που χωρίς αυτά η πεταλωμένη γάτα σας δεν θα υπήρχε. Κλείνοντας θα βεβαιώσω όσους με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, ότι ουδέποτε θα δημοσιεύσω το όνομά τους, χωρίς την δική τους γραπτή συναίνεση.

Και πάλι ευχαριστώ όλους και όλες.

gatapetalomeni@gmail.com