Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Η ΙΝΤΡΙΓΚΑ, ΤΗΣ ΙΝΤΡΙΓΚΑΣ, Ω ΙΝΤΡΙΓΚΑ!

Εδώ στην ΕΡΤ, οι σκοτεινοί και στενοί διάδρομοι των φυλακών της Ιεράς Εξέτασης, φαντάζουν ολόφωτες και φαρδιές λεωφόροι. Τι ήθελα εγώ και ανακατευόμουνα με την ίντριγκα κα το παρασκήνιο; Ήθελές τα και έπαθές τα που λέει και η σοφία του λαού. Γιατί ως γάτα, πως να το κάνω, γυαλίζει το μάτι μου και αρχίζω και πηδάω σαν παλαβή για να αρπάξω το μπαλάκι που είναι δεμένο στον σπάγκο. Να και τώρα. Εκεί που νόμιζα ότι το είχα αρπάξει, να σου το που μου ξεφεύγει και αρχίζει να κουνιέται πάλι περιπαιχτικά. Δώστου λοιπόν σάλτα και εγώ.
Θυμόσαστε που σας ενημέρωσα για την υποψήφια της θέσης της γενικής δ/νσης τηλεόρασης, που τα έχει με όλους καλά; Λοιπόν φαίνεται, ή έτσι διαδίδει, ότι δεν τα έχει και τόσο καλά με την συνυποψήφιά της που οι προηγούμενοι την είχαν σουτάρει και που τώρα παίζει και αυτή για τη θέση. Ψήνει για αυτό (έτσι λέγεται) τον πρόεδρο και δ/νοντα σύμβουλο, τον οποίο βλέπει σχεδόν καθημερινά και τον έχει ζαλίσει από την πολλή γαλιφιά, να την μετακινήσει σε άλλη υπηρεσιακή μονάδα (για δορυφορική κάτι ακούγεται), ώστε να μην συνυπάρξει με την άλλη στον ίδιο υπηρεσιακό χώρο.
Εγώ όμως ως γάτα που δεν αφήνω τίποτα στην τύχη, έψαξα στο παρελθόν και των δύο και δεν μπόρεσα να εντοπίσω λόγους που να δικαιολογούν τέτοιου είδους αντιπάθειες. Υποθέτω λοιπόν ότι εξελίσσεται το ακόλουθο σενάριο.
Αυτή που είναι μέλι γάλα με όλον τον κόσμο, εκτιμάει ότι μάλλον χάνει τη γενική δ/νση από την άλλη. Εκτός και αν εμμέσως δηλώνει την άρνησή της να παραμείνει με την άλλη από πάνω, λέγοντας: «Εγώ ξέρετε ευχαρίστως να μείνω, αλλά με την άλλη δεν μπορώ να συνεργαστώ». Διότι ξέρει ότι άμα παραμείνει εκεί, με την άλλη καπέλο, δεν θα περνάνε οι γαλιφιές της, αφού η άλλη είναι σαΐνι στη δουλειά και θα την ελέγχει απόλυτα. Έτσι σου λέει, κάτσε να την κοπανάω εγώ από δω με ελαφρά πηδηματάκια και ας πάω κάπου που δεν με ξέρουνε να κάνω εκεί παιγνίδι, δοθείσας και της συμπάθειας που μου έχει ο Γαμπρίτσος. Εκτός και αν ο Γαμπρίτσος το δει αλλιώς το πράμα και κάνει εμένα γενική δ/ντρια.
Ο κος πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος τώρα, καλείται να αποφασίσει. Θα κάνει ότι του μοστράρει η καπάτσα υποψήφια, ή θα ψάξει την υπόθεση; Θα την μετακινήσει εκεί που του ζητάει η γαλίφω, ή θα την αφήσει να συνεργαστεί θέλοντας και μη με την άλλη από πάνω, ώστε να περπατήσει μια νευραλγική για την ΕΡΤ υπηρεσία; Γιατί από διοικητικά θέματα, κάτι σκαμπάζει. Για να δούμε.

gatapetalomeni@gmail.com