Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

ΚΙ Η ΜΥΛΩΝΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ...

Είναι μια ωραία κοπέλα. Η εμφάνισή της εντυπωσιάζει. Είναι και δημοσιογράφος. Η φωνή της όμως δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που θα πέρναγαν από τη δοκιμασία φωνής και άρθρωσης του αείμνηστου Δημήτρη Χορν. Άγνωστο γιατί την έχουν επιλέξει να εμφανίζεται στο γυαλί. Εκφέρει τα ερωτήματά της (που είναι ρηχά) πομπωδώς.
Ίσως πίσω από την κάμερα να μοχθεί για να προετοιμάσει όσα θα πει όταν βρεθεί μπροστά, αν και δε μου δίνει αυτή την εντύπωση. Το κακό είναι ότι οι προθέσεις της πραγματοποιούνται και κάθε σαββατοκύριακο το πρωί μετακομίζει ενώπιον της κάμερας και κατ΄επέκταση ενώπιόν μας και λέει και τι δε λέει… Σπανιότατα σέβεται τους καλεσμένους της, που σχεδόν πάντα διακόπτει με άκομψο τρόπο και χωρίς ουσιώδη λόγο.
Προφανώς της έχει καρφωθεί στο μυαλό η ιδέα, ότι καλή δημοσιογραφία σημαίνει επιθετική αντιμετώπιση. Ίδιον ανόητης συμπεριφοράς, αλλά ας όψονται όσοι της εμπιστεύονται τη συμπαρουσίαση της εκπομπής.
Την Κυριακή 23 Μάη, επέμενε ηλιθίως ότι οι ξενοδοχοϋπάλληλοι ενός ξενοδοχείου στην Κέρκυρα, κάνουν πολύ άσχημα που έχουν προβεί σε επίσχεση εργασίας. Οι άνθρωποι προσπαθούσαν να της πούνε ότι δεν μπορούν να δουλεύουν τζάμπα. «Δεν καταλαβαίνετε ότι από αυτή σας τη στάση θα πληγεί ο τουρισμός;» έλεγε απτόητη ή μορφονιά. «Εμείς το καταλαβαίνουμε», έλεγαν με αγωνία οι εργαζόμενοι και συμπλήρωναν: «εσείς νοιώθετε ότι δεν δουλεύουμε για χόμπυ, αλλά έχουμε οικογένειες να θρέψουμε;». Τίποτα, απτόητη η άλλη. Κάπου εκεί πήρε, καθυστερημένα, την κατάσταση στα χέρια του ο συμπαρουσιαστής της εκπομπής, δίνοντας δίκιο στους εργαζόμενους και αφήνοντάς την έκθετη.

Δεν λέω έχω και εγώ ως γάτα τα βίτσια μου. Αλλά βίτσιο να θέλω να πείσω τον άλλο ότι πρέπει ντε και καλά να δουλεύει χωρίς να πληρώνεται, δεν έχω. Ούτε νομίζω ότι θα το αποκτήσω ποτέ.
Και κάτι ακόμα. Αν τα προσόντα για να βγει κάποιος στο γυαλί είναι η ομορφιά και μόνο, τότε βάζω και εγώ υποψηφιότητα με σοβαρότατες ελπίδες να επιλεγώ. Χώρια ότι έχω και πιο γλυκό νιαούρισμα.

gatapetalomeni@gmail.com